środa, 24 października 2012

Praca ogółem.

Praca, praca i praca. Z tego składa się nasze życie. To w niej spędzamy większość swojego czasu.
Praca ma być dla nas satysfakcjonująca. Nie tylko pod względem zarobkowym, ale również chcemy się w niej rozwijać, zdobywać doświadczenie, mieć fajnych szefów.
A co jeśli tak nie jest? Co wtedy?
Przychodzimy do domu sflustrowani pracą, zamiast odpocząć ciągle o niej myślimy.
A to o wynikach, a to o tym, że czujemy się wykorzystywani itd.

Czy są gdzieś te normalne prace? W których będziemy spełniać się zawodowo, które będą odpowiadały naszym kwalifikacjom, ale również będzie w miarę dobrze zarabiać?

Chodząc na różnego rodzaju rozmowy, coraz częściej zastanawiam się: Czy w końcu znajdę pracę, która spełniałaby wszystkie te aspekty.
Niestety coraz bardziej się załamuję.
Codzienne śledzenie ogłoszeń o pracę z wymaganiami wziętymi z kosmosu. A może tylko ja ich nie spełniam, co ze mną nie tak?
Biegła znajomość angielskiego, mile widziana francuskiego, niemieckiego, 4 letnia doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość programu SAP, Photoshop, i masę innych rzeczy.
I skąd wziąć to doświadczenie? Jak nauczyć się biegle angielskiego, jeżeli na co dzień go nie używamy, a nie stać nas by zapisać się na kurs?

Szkoda, że pracodawcy mają tak wielkie wymagania, natomiast sami proponują niewiele.

Właśnie na tym blogu chcę Wam opowiadać o mojej "wspaniałej" teraźniejszej pracy, o rozmowach na jakich byłam, i o ogłoszeniach jakie napotykam. Jednym słowem wszystko o pracy.

Może Wy macie podobne doświadczenia?
Podzielcie się, a będę wiedzieć, że nie jestem sama :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz